HTML

Kibaszott MÁV Biztosító

Nos ez a blog dühből íródik. Most indítom a pert a MÁV bizosító ellen, mert teljesen jogos káromat nem hajlandóak kifizetni. Undorító mocsok banda. Remélem rövid lesz a blog élete, mert az azt jelenti, hogy pár hónap múlva elismerik hogy tévedtek és fizetnek. Ha nem, itt az ügy minden mozzanatát nyomon lehet követni, sőt várom a sorstársak reakciót. Kibaszott MÁV Biztosító (KMB).

Friss topikok

Linkblog

Végeredmény: mindent megkaptam az utolsó fillérig - per nélkül.

2008.03.10. 14:23 felperes

Bizony ám!

Bocsánat az olvasóktól, de annyira felpörögtek itt az események, és több titkos, privát jelzést is kaptam a MÁV ÁBÉ dolgozóitól, hogy odabent olvasnak, hogy itt a finishben úgy gondoltam nem veszélyeztetem a történet sikeres kimenetelét azzal, hogy írogatok itt dolgokat, amit az is szorgosan olvasgat, aki a döntést hozza meg az ügyemben.

A lényeg az hogy bemutattam a KMB-nak a károkozói nyilatkozatot, amire igazából köpni-nyelni nem tudott az ügyintéző, szaladt is hátra a főmuftihoz, hogy "baj van".

Mint ismeretes, a károm kifizetését, arra hivatkozással utasították el, hogy nekik nem sikerült beszerezni a kárt okozó nyilatkozatát, a felelőssége elismeréséről. Ezt most ott helyben bizonygatták is nekem, persze ez engem abszolút nem érdekelt, pláne, hogy - mint mondtam is nekik -, a számitógépbe akármi is lehet (ti. a számítógép rendszerében, a képernyőt felém fordítva bizonygatták, hogy ők pedig 3-szor is próbálták elérni a kártokozót de egyszer sem sikerült.).

Nos, átvették a károkozói nyilatkozatot (nekem 3 eredeti példányban volt meg), szépen érkeztették pecséttel, az én példányaimra is kértem érkeztető pecsétet, hogy tudjam bizonyítani, hogy aznap én átadtam nekik az iratot, persze pecsétet, nekem alig akartak adni, aztán végül puffogó megjegyzések közepette mégiscsak...

Mikor átvették a nyilatkozatot, a hátulról előmerészkedő főmufti mondta, hogy hamár így alakult, ő konkrétan személyesen nem lát újabb akadályt a kifizetés előtt, de persze ez nem az ő kompetenciája eldönteni, kapni fogok egy levelet kb egy héten belül, amiben egy egyezséget ajánlanak. Óóó, mondom remek, és ezzel el is jöttem.

Kb egy hét múlva csörög a telefonom, a főmufti hív, nyájas hangon, hogy kész a levél, az egyezség az lenne, hogy kifizetnek mindent az utolsó  fillérig, 2 lehetőségem van, vagy kiküldik postán, aláírom, és visszaküldöm (ez a módszer tart tovább), vagy még aznap délután gyorsan "befáradok". és akkor ott rögtön aláírom, és akkor nem húzódik az ügy még egy hetet.

Gondoltam az ügyem már úgy is egy éve húzódik, igazán ráér, de azért mégicsak beszaladtam, mondom biztos ami biztos.

Bementem aláírtam az egyezséget, amiben ÉN kijelentettem, hogy semmilyen késedelmi kamatot meg ilyesmit nem verek le rajtuk, meg minden további követeléstől elállok, cserébe ők fizetnek mindent az utolsó fillérig.

Ámen. Aláírtam, 3 perc alatt.

Következő egy hét múlva megérkezett a számlámra a kb. fél millió Ft.

Nem egyszerű kálvária, de megúsztam a pert. Nem tartom kizártnak, hogy a blog és a nyilvánosság is segített az ügyben, pláne hogy odabent is olvassák az írásaim.

Szóval az én ügyem lezárva, megkaptam igaz egy éb csúszással a nekem járó összeget, és már csak az vigasztal, hogy ezzel a bloggal remélem sok embernek segítettem, illetve segíteni fogok a jövőben. Mert hogy ez a blog itt marad, a keresők a MÁV+biztosító szóra előkelő helyen dobják ki, így valószínű ezután is sokan fogják olvasni.

Köszönöm a sok segítséget, és hozzászólást!

6 komment

Címkék: per szerencse kár biztosítás károkozó máv biztosító károkozói nyilatkozat

A bejegyzés trackback címe:

https://mavabe.blog.hu/api/trackback/id/tr100374259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tudatlan 2008.03.11. 23:18:06

Hipp hipp hurráááá :))))

Gratulálok! Ez a lényeg ott a lóvé! :)

PSZÁF ébresztőőőőő

Justitia 2008.04.02. 22:31:21

Akkor én is leírom kedvenc biztositónk "ügyintézését".2007.05.14.-én összetörte az automat egy Máv biztositós jóember.Mivel e baleset közben személyi sérülés is történt rendörség,mentö sőt még a tüzoltóság is kivonult.Mivel rendöri helyszinelés történt a saját biztositom vette fel a kárt(szivességi kárfelmérés).Megszületika rendörségi határozat-a másik fél okozta a balesetet.Természetesen megfellebbezi a döntést,ujabb 2 hónap várakozás után megérkezik a birósági-JOGERÖS-végzés-nem én okoztam a balesetet.2008.01.08.-án levelet kapok a biztositomtól,hogy az EGÉSZ káranyagot kárrendezés céljából megküldik a máv-ábe biztositónak.Gondoltam remek,most már sinen vagyok.Na.itt indult az igazi kálváriám!A máv-nál a JOGERÖS birósági végzés ellenére elöször károkozoi nyilatkozatot akartak kérni majd a helyszini fotokat vitették be velem,azután az eredeti rendörségi majd a birósági végzésről kértek másolatot! Az a helyzet,hogy harmadéves joghallgató vagyok és azért egy kicsit tisztában vagyok a jogszabályokkal igy ezen a ponton-kissé emelt hangon-kértem ki magamnak az eljárásukat.Végül február 19-én elém raktak egy irásbeli egyezséget a végleges kárrendezésról és mivel totálkáros lett az autom felajánlották,hogy a partner cég(A-Speed kft.)megvásárolja a roncsot.Febr.22.-én irásbeli adás-vételi szerzödést kötöttünk amelyben vállalták,hogy 15-napon belül a teljes összeget a máv-ábe átutalja a számlámra.Ehhez képest a mai napig nem fizettek az irásbeli felszólitó levelemre még csak nem is válaszoltak!2 hete a PSZÁF-hez bevittem az összes iratot és vizsgálatot kezdeményeztem a biztositó ellen,a héten pedig fizetési meghagyást fogok benyujtani.Azt hozzá kell tennem,hogy a PSZÁF-nél a fejüket fogták amikor elmondtam a történetet! Remélem,hogy mindenki akit sérelem ér vizsgálatot fog kezdeményezni és az ilyen nyiltan jogsértő magatartást tanusitó cégeket hamarosan megszüntetik!

felperes · http://mavabe.blog.hu 2008.04.03. 07:44:28

Justitia : mindenki ebben reménykedik, kitartás, türelem, és nyilvánosság! Ez a 3-as hozta meg nekem a sikert. A nyilvánosság ereje ráadásul felhívja a figyelmet arra, hogy ezek nem egyedi esetek, hanem láncszerű, előre megfontolt szándék, szokás, ez egy stratéhia a KMB részéről... MOcskos undorító banda.

baj-társ 2008.04.07. 14:09:27

Gratulálok, és szeretném megköszönni a kezdeményezésedet, hogy beindítottad ezt a fórumot. Gondolom nem én vagyok az egyetlen, akinek a hite kicsit megingott a jogbiztonságban, egy-egy MÁVOS baleset következményeként. Nekem sokat jelentett, hogy elolvashattam mások történeteit, véleményét, tanácsait. Így szereztem be én is az egyébként rendkívül készéges, és kálváriámon szörnyülködő károkozó nyilatkozatát. Másfél év után viszont én ragaszkodom a perhez, és igenis mindent kfizettetek velük. (Ösz hajszálak, telefonban várakozással töltött idő , késedelmi kamatok, perköltség, amortizáció stb.) Egyben reménykedem, hogy ezt a mostani felfüggesztést nem ússzák meg úgy, mint a 2006-ost.
Szóval mégegyszer köszönöm, és gratulálok, hogy neked már sikerült

justitia 2008.04.08. 01:08:50

Mikor meghallottam,hogy (VÉGRE!!!)felfügesztették a Máv-ábe müködését rögtön az jutott eszembe,hogy én március 20-án voltam a PSZÁF-nél az ügyemben vizsgálatot kezdeményezni,és remélem,hogy nekem is van legalább egy kis közöm hozzá...
De most már legalább bebizonyosodik mindenki számára,hogy teljesen tudatos,szervezett és felülröl irányitott az a gyakorlat ahogy huzzák az idöt,ahogy MINDENFÉLE kifogást keresnek csak ne kelljen fizetni!Mindenkinek azt tanácsolom,hogy vegye a fáradtságot és tegye tiszteletét a PSZÁF-nél,vázolja fel az ügyét és indittasson vizsgálatot a máv-ábe ellen.Remélhetöleg elöbb-utobb rákényszeritik az összes biztositót,hogy a törvényes kötelességének megfelelöen teljesitsék fizetési/kártéritési kötelezettségüket.Aki pedig rendszeresen jogsértöen jár el(lsd.:máv-ábe)azokat végleg el kell takaritani a piacról!
És még egy tanács:nem kell félni a birósági úttól sem,ha máshogy nem megy és irásbeli felszólitásra sem reagálnak, fizetési meghagyást kell benyujtani az illetékes biróságon,én is ezt teszem,kiváncsi leszek,hogy mivel fogak védekezni amiért nem fizetnek...(11 különböző okiratom/szerzödésem/megállapodásom van az ügyemben!)

szanna · http://szanna 2008.10.11. 01:06:15

Sziasztok

Szomoruan olvastam végig pár kommentett,de nagyon is megértem mivel jár ez.
Nekem is van egy ehez valo történetem :
A párom taxisként dolgozik.
2 ével ezelött vagyis 2006-ban egy örült soför keresztezödésben nem állt meg igy oldalrol telibe vágta az autonkat amit munkaeszközként használtuk.
Mi is a máv biztositonál vagyunk meg a károkozo is,mivel a rendörség el akarta venni a károkozo jogsiját igy biroságra került az ügy ami egy évig huzodott mert a károkozó mindig fellebezett.Egy év tárgyalás után végre megszületett az itélet igy a biroság a kárrbejelentö nyomtatványokat vissza külte a rendörségnek rá egy fél évre .A rendörség is ült az ügyön igy még egy fél év telefonálás után besokaltunk és személyesen bementünk kis cirkuszt rendeztem és adtam nekik egy hetet ,hogy kikülgyék a pappirt,mert ha nem feljelentem öket amit meg is tehettem volna.
Fura de három napon belül megkaptuk és egyböl mentünk a máv biztositohoz akik közölték velünk ,hogy hát mivel több mint két éves az ügy ujra kell vizsgálniuk.A taxi kocsit vagyis a roncsot két éve 80ezerre becsülték de most már nem ér annyit szerintük igy csak 40ezert akarnak fizetni+a kár.Mivel a párom taxizott az autoval igy kivették alolla a munkalehetöséget ezért kéntelenek voltunk havi 120000ér bérelni egy másik taxit amig nem vettünk egy másikat,persze sok tartozást okozott és még mindig nincs kifizetve.
Kb 3honapja adtuk be és még mindig semmi már voltunk bent egy párszor de sok hivatkozás után elküldtek,azt mondták,hogy tarcsuk a kapcsolatott emailban.
Már három levelet küldtem a megadott cimre de egy választ sem kaptunk, a telefont meg nem veszik föl.Lassan 3 éve és még mindig semmi,a párom már letett rola de én nem hagyom anyiba ezért szivesen fogadok bármilyen tanácsot ez ügyben.Elöre is köszönöm.
Email:amika0405@freemail.hu
süti beállítások módosítása