HTML

Kibaszott MÁV Biztosító

Nos ez a blog dühből íródik. Most indítom a pert a MÁV bizosító ellen, mert teljesen jogos káromat nem hajlandóak kifizetni. Undorító mocsok banda. Remélem rövid lesz a blog élete, mert az azt jelenti, hogy pár hónap múlva elismerik hogy tévedtek és fizetnek. Ha nem, itt az ügy minden mozzanatát nyomon lehet követni, sőt várom a sorstársak reakciót. Kibaszott MÁV Biztosító (KMB).

Friss topikok

Linkblog

MÁV ÁBÉ: Végjáték.

2008.08.02. 22:27 felperes

Kedves sorstársak,

Követem a MÁV ÁBÉ híreit, de most már csak kívülről, mivel szerencsére én már nem vagyok érintett a dologban. Talán, merem remélni, hogy ez a blog is segített abban hogy kibukjon a milliárdos sikkasztás, (bár erről semmiféle információm nem volt, én is csak eg egyzserű károsult vagyok, azaz voltam), és atz is remélem, hogy azok az emberek, akik 200.000 ember pénzén akart meggazdagoodni, és milliárdokat zsebre tenni, most a helyükön csücsülnek, és fonak is még úgy jó 10-20 évig.

Az aktuális helyzetről pedig sok információt ad, az a TV2 - Mokka felvétel:

Remélem, mindenki megkapja a pénzét, és járhat úgy mint én jártam.

Ezzel lassan szerintem a blog is értelmét veszti, ugyanis, Szeptembertől a Biztosító megszűnik. De itt hagyom, megmarad az örökkévalóságnak.

Lehet még jelentkezem, majd egy búcsúbejegyzéssel, de addig is:

Sok sikert sorstársak!

33 komment

Címkék: szerencse kár biztosítás sorstárs máv biztosító

A bejegyzés trackback címe:

https://mavabe.blog.hu/api/trackback/id/tr5597862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tamara 2008.08.05. 09:39:51

Nekem is pórul járt egy-két közeli ismerősöm, én is az vallom, hogy ha kötelező biztosítást választ az ember, az legyen egy nagy, biztos háttérrel rendelkező. Ha egy kics tönkremegy, sajnos bejelenti a csődöt és az ügyfelek pénzét nem téríti vissza. Egyébként a nagyoknál is ez a szabály, csak azoknál minimális az esély hogy csődbe mennek.

valagger 2008.08.05. 14:20:42

ez korrekt. már szinte mindegy hol meg mennyit fizet az ember...benne van a pakliban hogy elbukja? ez elég kemény. Keressen magának megbízhatóbbat. Nem véletlenül válaszották ezt. most keressenek valamit maguknak...15.éig...

László 2008.08.05. 15:01:16

MÁV-os voltam, s ott maradt sok pénzem. Egy olyat szeretnék választani ami tuti nem megy csődbe. De mi rá a garancia? A hírnév? Piaci részesedés?

Tamara 2008.08.05. 16:06:56

Mi rá a garancia?:) hát szinte semmi. De talán a többéves erős piaconmaradás. A vezetőképes nagy biztosítók ajánlatai között böngésszetek. Persze ez csak az én kis szerény tanácsom :)

csuporka 2008.08.06. 09:50:59

én is követem a máv ábe hireit és én érintett is vagyok a dologban, és tényleg, nem véletlenül választottam ezt. Mivel a kötelező biztositás egy kötelező biztositás, és nem arról szól, hogy én jól járjak baleset esetén hanem a másik, ezért én sem leszek hülye,hohy a legdrágábbat válasszam. Szerintem ezzel mindenki igy van. Hát most ezt dobta a gép, legközelebb okosabb leszek, bár nekem visszatéritették a pénzem, ezért a szerencsésebbik csoporthoz tartozom, de most jobbaqn átgondolom, azt hiszem érdemesebb a nemzetköziekhez fordulni, azok nem fogják bemocskolni a hirnevüket ilyen nemfizetem stilussal...

László 2008.08.06. 10:02:02

Persze, a kötelező az kötelező. Tehát kötelezően megkell kötni. Kicsit olyan érzés, hogy ami kötelezően elő van írva, az biztos jó lesz, mert muszály választani a törvény alapján. Engem is idegesít a dolog.

Nem inkább a pénztárcád dobta? :) Nekem még nem térítették vissza, úgyhogy még várok, vagy remélem hamarosan fognak küldeni valamit. De ez most hogy van? Mi alapján küldenek valakinek pénzt, és valakinek nem, vagy csak később?

Magyarországon mind a 12 elérhető biztosító nemzetközi.

Detti 2008.08.07. 09:16:38

Sziasztok! Szerintem ez az egész kifizetős dolog csakis a szerencsén múlik. Van, aki megkapja. és van aki várhat rá reménytelenül. Szal szerintem nincs sorrend, nincs rendszer. Hiába mondták, hogy hamarább rendezik azon ügyfeleket, akik egész évre előre fizettek, mégis van olyan ismerősöm aki a negyedévest visszakapta, és van olyan aki az egyévesből még egy fillért nem látott. Marad az ima..

ppp 2008.08.08. 00:41:57

2008 április 5 óta a pszáf által kihelyezett emberek vezetik a MÁV biztosítót.
Csak ők hozhatnak stratégiai jellegű döntéseket.
A felszámolóbiztos egy tatai illetőségű semmihez nem értek emberke. A végelszámolást egy tatai KHT végzi aug 15-től. Mily véleletlen.
A MÁV ingatlanjai között szerepel egy 250 mil ingatlan még mindig. Amelyet állítólag elsikkasztott az előző vezetés. Ha valami el van lopva akkor az nincs meg. Most hogy van ez magyarországon tolvaj mondja tolvajnak hogy tolvaj.
Többen kérdezik hogy hova menjenek: El ebből az országból.

kisfaszom 2008.08.08. 10:36:03

Hali!
Egy javaslatom van: NE MENJETEK BIZTOSÍTÓ EGYESÜLETHEZ!!!!!!
Most, hogy a MÁV ÁBE-nek annyi, kezdik/folytatják a TIR szívatását. Majd "találnak" ott is valamit.....
Valóban a NAGY MULTI-khoz érdemes átpártolni, azokkal a PSZAF sem mer újat húzni.

Timcsi 2008.08.11. 10:39:16

Sajnálom Detti. Sajnos nem a szerencsén múlik, ha jól tudom senki nem kapja vissza a túlfizetésről szóló összeget, legalábbis mostanból. Épp olvastam neten, hogy a kárrendezésre is csak a fele pénzzel rendelkezik a MÁV, úgyhogy ha valakit kárt ért, még ők se kapják meg, vagy csak a szerencsésebbek. Oldalukon fellelhető egy írás, hogy mi alapján lesz ez a kis pénzszórásuk.

marimama71 2008.08.11. 15:20:14

Sajnos nekem sem fogják megtéríteni a túlfizetésemet, többet nem csinálok ilyen butaságot.
Én sem megyek többé biztosító egyesülethez; egy megbízható, nemzetközi céget választottam helyette. Itt nem hiszem, hogy problémáim lesznek. Megér nekem annyit a mérsékelten magasabb ár, hogy ne kelljen idegeskednem...

Vakvarju 2008.08.11. 15:28:21

Én is egy megbízható, nagy céget választanék, aki nem trükközéssel veszi ki a részét a piacból. Pl az Allianz-ot ajánlanám, ha már mondani kell vmit

marimama71 2008.08.11. 15:37:29

Az őszintét megvallva én is őket választottam, de nem akartam konkrét nevet mondani. :) De most már mindegy, végülis. Nincs ezen mit titkolni. :)

Fagyitölcsértorkolat 2008.08.11. 15:53:54

Hát ők egy kicsit drágák egyébként, de a minőséget meg kell fizetni. Pontosságot, és korrektséget halottam felőlük.

sunstrider 2008.08.11. 16:07:16

látom itt is az allianz a téma, noss én is rajtuk agyalok :)
nagy multú cég, országosan elérhető, tőkeerős háttér.... ez mind nagyon jól hangzik, de mégsem vagyok teljesen meggyőzve... hasonló díjszabást esetleg tudtok más biztosítónál mutatni?

marimama71 2008.08.11. 16:33:50

ha ilyen összehasonlító táblázatra gondolsz, akkor menj fel a www.kotelezokalkulator.hu -ra; az az adataid alapján csinál egy listát, hogy hol mennyibe kerülne a biztosításod. Ez alapján nagyjából kapsz egy képet a helyzetről.

micycica · http://micycica 2008.08.11. 21:44:37

Én is befürödtem a Mávval, de ma kaptam egy levelet tölük hogy a bentmaradt dijakat térítik.... azt hiszem tul szép hogy igaz legyen
Na meg az sem mellékes hogy a kártörténetit sem ugy küldik ahogy igérték na ez gáz de nagyon

uzsy 2008.08.12. 14:00:34

Sziasztok!

Tud v.ki segíteni abban, hogy hova fizessem be az elmaradt másfél hónapomat, hogyha nem kaptam csekket?!
Tök jó, mert telefonon senkit nem érek el és nem tudok kihez fordulni!
Mit tegyek?!

delamaxD 2008.08.13. 09:39:53

azt kell mondjam, a mávhoz biztos hogy nem :-D

Timcsi-cica 2008.08.15. 15:43:23

uzsy: Én erre sajnos nem tudok válaszolni, csak annyit tudok szintén, hogy az elmaradt csekkeket be kell fizetni 15éig, mert különben nem válthatsz biztosító társaságot. Viszont az előttem szólókra szeretnék még reagálni, és azoknak üzenem akik még nem kötötték meg a kötelezőt, hogy

"Az Allianz Direct a rendkívüli helyzetben is segítséget, tanácsot nyújt, és várja a MÁV ÁBE ügyfeleit. A szerződéskötést követően az Allianz Hungária már az ajánlat kiállításának időpontjától fedezetet vállal az esetleges károkra. Javasoljuk, már most kösse meg biztosítását weboldalunkon.

Online biztosítás kötés:
www.allianzdirect.hu/adss-userApp-hu/start.jsf"

Orly? 2008.08.15. 17:07:36

már ez is a reklám helye? -.-
de mivel még mindig sok máv ügyfél nem kötött új biztosítást, nem szólom le, hátha pont itt akad rá valaki a megoldására...

slam 2008.08.29. 09:58:54

Már megint minket károsultakat akarnak lehuzni a milliárdosok , szerintem ha nem akarnak kifizetni banünket csináljunk egy tüntetést,hátha észheztérnek a pszaf-nál ios!!

S.S. 2008.09.26. 17:45:36

szept 30-ig írja a pszáf hogy várjunk, addig várják a károsultak igényeit. Ha nem jön új hír a pszáf-tól a 30-ra rá kövekező napokban, akkor személy szerint én bemegyek és valakit elküldök a k*rva annyába. Ha a biztonságiak visznek ki, ha nem.
Július közepe óta nem látok pénzt csak törött autót. Aug. 18 óta meg még egy rendes hírt, tájékoztatást sem hogy mi lesz a 10.000 károsulttal, akit a barom vakegerek lezúztak.

Erica baba 2008.10.10. 02:44:54

A PSZÁF is bekaphatja!!! De jó mélyen! Szemét, hazug, KORRUPT banda mind! Mire ment ki ez az egész ha enm arra h minden kis hülye autótulaj a nagy multikhoz menjen?! Hát tessék, most lehet menni nagy multihoz jó drágán, vagy vmi kicsihez...de az majd úgyis tönkremegy...:P

wotan 2008.10.13. 15:49:35

Vannak nagycégek és kiscégek. Ez az ügy megint a kiscégek kárára, és a nagy biztosító-bank konszernek zsebére hajtja a malmot. Nevetséges és bosszantó egyszerre. De a legbőszítőbb mégis az amit az ide írók észre se vettek: Történetesen az, hogy milyen alapon kötelezi túlfizetésre a PSZÁF a MÁV ÁBE tagokat azzal hogy kötelezi őket a harmadik negyedév befizetésére annak ellenére, hogy a negyedév felét se képes majd a MÁV biztosítani, és az új biztosítók újra el fogják kérni ezt az összeget, a MÁVtól pedig visszatérítést csak várhatjuk. Nevetséges dolog ez, de sajnos állami politika, hogy a sikkasztást is megpróbálják az adófizetők zsebére terhelni, és a multicégeket, bankokat támogatni ezzel. Rohadt egy kormány, rohadt vezetés és mocskos politika ez. Jómagam is érintett vagyok, csak éppen féléves fizetési ütemen, ergó be kell fizetnem a MÁVnak a félévet és utána az új biztosítónak is.

Csoki · http://www.dumparump.com/index.php 2008.11.17. 14:40:17

Valaki lécci segítsen!

Ti már volt MÁV-osok megkaptátok a kártörténeti lapot?

Feltöltene egy képet róla hogy hogyan néz ki?

A Csoki név mellett van egy link pl. oda!

Előre is köszönöm sorstársak!

Csoki

karosultak · http://www.help.try.hu 2008.12.19. 21:32:05

Ügyes vagy! Gratulálok!
Ha van kedved pilalnts rá erre az ügyre:
www.help.try.hu
Kösz!

Lópici 2009.01.31. 18:52:24

Úúúúúúútálom a MÁV Biztosítót. És fel is tettem a FAL-ra. www.afal.hu MÁS kategóriában lehet rászavazni!

creativehun 2009.03.04. 10:01:19

Most pedig a magyarországi helyzet eszenciájaként jellemző módon kiengedik 55 milliós óvadék ellenében a MÁV Biztosító közel 1 milliárdot sikkasztó igazgatóját.Szegény ember biztosan legalább akkora gondot fog neki okozni az óvadék kifizetése mint Princz Gábornak a 3 milliós büntetés. Új leckét kell,hogy tanítsak ma a gyermekeimnek ..100 milliónál kevesebbet ne lopj...ez itt Magyarország...a lehetőségek hazája.

onlinedij · http://onlinedij.hu 2009.08.30. 21:04:12

MÁV Általános Biztosító Egyesület - jogtalan névhasználat

Jogerős bírósági itélet alapján a MÁV Általános Biztosító Egyesület jogtalanul használta a MÁV Zrt. nevét.
/Tipp: Online Biztosítási Kalkulátor/

onlinedij.hu/mav-altalanos-biztosito-egyesulet-jogtalan-nevhasznalat-jogeros-itelet

onlinedij · http://onlinedij.hu 2009.08.30. 21:05:37

MÁV Általános Biztosító Egyesület - jogtalan névhasználat


Jogerős bírósági itélet alapján a MÁV Általános Biztosító Egyesület jogtalanul használta a MÁV Zrt. nevét.

onlinedij.hu/mav-altalanos-biztosito-egyesulet-jogtalan-nevhasznalat-jogeros-itelet

handfree 2009.11.20. 19:19:01

Hello!

Készítenek egy folyamtos riportot az üggyel kapcs, akit még érint PSZAF levelezés:

ugyesleszek.hu/mav-abe-biztosito-pszaf-per
süti beállítások módosítása