HTML

Kibaszott MÁV Biztosító

Nos ez a blog dühből íródik. Most indítom a pert a MÁV bizosító ellen, mert teljesen jogos káromat nem hajlandóak kifizetni. Undorító mocsok banda. Remélem rövid lesz a blog élete, mert az azt jelenti, hogy pár hónap múlva elismerik hogy tévedtek és fizetnek. Ha nem, itt az ügy minden mozzanatát nyomon lehet követni, sőt várom a sorstársak reakciót. Kibaszott MÁV Biztosító (KMB).

Friss topikok

Linkblog

Per előtt inkább fizetési meghagyás? Jó ötlet ez vajon?

2008.02.08. 08:38 felperes

Noss, igaz ez az ügy a káreseménnyel lassan épp egy éve kezdődött, most hallottam egy lehetőségről, ami ha szerencsém van kb 2 hónap alatt lezárja az ügyet, ha pechem van, akkor kb 2 hónappal kitolja  a pert.

Az ügyvédem javasolta, hogy a per előtt éljek a fizetési meghagyás lehetőségével. Ez annyit jelent, hogy benyújtok a bíróságnak egy fizetési meghagyást, amit ha a bíróság 30 napon belül jóváhagy, és továbbítja azt a KMB-nak (Kibaszott Máv Biztosítónak), akkor onnantól 15 napja van a KMB-nek hogy válaszoljon rá. Ha nem válaszol, ahogyan az eddigi 3 felszólító levélre sem válaszolt), akkor nyert ügyem van, mert az bíróság döntése (miszerint jóváhagyta a fizetési meghagyásomat) azonnal jogerőre emelkedik, és végrehajthatóvá válik. Hm. Ez így kb 2 hónap és vége az ügynek.

Ha azonban a bíróság elutasítja a a fizetési meghagyásom (ami csak akkor lehet, ha nem látja megalapozottnak - de esetünkben ez szinte kizárt), akkor csúsztam 30 napot a per indításával.

Szóval ez az előny, és ez a hátrány. Szerintem bepróbálkozok a fizetési meghagyással. De azért ha találkoznék egy közlekedése jogásszal, őt is megkérdezném...

4 komment

Címkék: per kár biztosítás máv biztosító fizetési meghagyás közlekedési jogász

A bejegyzés trackback címe:

https://mavabe.blog.hu/api/trackback/id/tr14330493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

felperes 2008.02.13. 09:36:39

Köszönöm a belső infókat, megfogadom, és leírom, mit sikerült intézni!

vorro 2008.02.14. 12:05:31

Hello Felperes!

Igaza van Banpepe-nek, az autoconsulting a rohadt szemétláda.
A kárfelmérő lapon leírtakkal ellentétes dolgokat követelnek, ráadásul szóban (még véletlenül sem írásban, nehogy nyoma maradjon), arra hivatkozva hogy, "ezt így szoktuk" - idéztem.
Nekem 3/4-ed év után sikerült tőlük behjatanom a pénzemet (100 ezer+áfa), amikor már k***a anyázós, PSZÁF-el fenyegetős levelet írtam.

vorro

Tudatlan 2008.02.14. 21:50:19

Ha az Autoconsullting olyan szar, akkor a MÁV miért velük szerződik!? csak így kapásból tudok 2-3 céget akik független kárszakértéssel foglalkoznak..ez nem mentség semmire! Igenis rendszabályozza meg a MÁV a partnereit, ne az Ügyfélnek kellejen már!

EG 2008.02.15. 09:13:49

A fizetési meghagyás sem működik tapasztalatom szerint. Erre reagáltak! A 2006 júliusi káresetből talán idén februárban jutunk el a perig. (Igaz, én eleinte túlzottan türelmes voltam, mivel csak a saját CASCO-r amegcsináltatott kár önrésztét "hitelezem" nekik 150ezer körül.)
Szóval kitartás. Szerintem be kéne záratni az egész kócerájt. Én csak a PSZÁF-et nem értem.
süti beállítások módosítása