Fülest kaptam bentről, miszerint a MÁV ÁBÉ dolgozói sunyin lógnak a blogon, és olvassák az itteni bejegyzéseket és kommenteket.
Nem tartom kizártnak, hogy a Kibaszott MÁV Biztosítót éltető hozzászólások (nem sok de egy kettő van ilyen) onnan jönnek.
Igazából, az ott dolgozókra nem nagyon lehet haragudni, mert kapnak egy százast egy havi munkájukért és kész. Itt igazából a fejétől bűzlik a hal, szóval a vezető pozícióban lévőktől, akik eldöntik, hogy nem fizetnek...
Be kéne zárni az egész kócerájt. Igazából attól tartok hogy ez meg is fog történni, csak az a helyzet hogy azt nem tudom, hogy akkor mi van? Akkor köteles-e a folyamatban lévő ügyeit rendezni?
Kedves MÁVosok, ha már olvassátok a blogot, válaszoltok?
Üdvözlöm a MÁV ÁBÉ dolgozóit
2008.02.26. 12:14 felperes
19 komment
Címkék: biztosítás sorstárs máv biztosító máv elnök
A bejegyzés trackback címe:
https://mavabe.blog.hu/api/trackback/id/tr77355035
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
citroncs 2008.02.27. 19:21:54
Igen.
felperes 2008.02.27. 20:44:24
Tisztelettel köszönöm a választ.
Erica baba 2008.04.04. 21:58:53
Honnan tudod ijen jol h mennyit keresünk?:D
Citroncs 2008.04.05. 20:20:22
Erica baba!!
Jót tesz nekünk a lejáratás, hogy még helyesírni sem tudnak a MÁV ÁBE dolgozói. Nemde????
Jót tesz nekünk a lejáratás, hogy még helyesírni sem tudnak a MÁV ÁBE dolgozói. Nemde????
kisfaszom 2008.04.05. 20:58:14
Hát, most +van, amit akartál! Jól bezárták a "kócerájt"!.
Persze, erre csak Ti Szegény Ügyfelek qrtok rá igazán.
Neketek a MÁV ÁBE nem fizet, a többikenek + az a biztosító, ahol a - nekik - kárt okozó ügyfél biztosítása van. Egyik kutya, msik eb.
Ez persze nem menti a "kócerájt", de - hidd el - itt, Ti jól nem járhattok. Ez egy játék, játék melyben győzelmet elérni nem lehet, döntetlent elérni nem lehet, a játékból kiszállni nem lehet.
Az állományátruházási kötelezés csak valamelyik "nagy" zsebébe fog több pénzt (díjat) tenni, a Tietekből pedig egy csomót kivenni. Év végéig nem tud tenni senki semmit, de, - ha lesz állomány átruházás -, akkor januártól majd belefeketedtek az új díjba.
A MÁV ÁBE olyan, amilyen, de: ellene, és a többi biztosító egyesület, "kis" biztosító ellen évek óta zajlik a "nagyok" hadjárata.
Szeretnék a nagy halak megenni a kicsikat. A PSZÁF -2004 óta - szinte permanensen ellenőriz a "kicsik"-nél, szinte lehetetlenné téve azok működését, miközben a "nagyokkal" szemben igencsak elnéző.
Saját példámat is hozhatnám, a nekem kárt okozó ügyfél biztosítása az egyik "nagynál", volt, láttam, -le is másoltam - a károkozó (előző nap aláítr) ajánlatát, mire a "nagy" kitalálta, hogy nincs is fedezetben a károkozó gépjármű. Persze, fedezetben volt, csak a kötés közeli károkkal illik "gecizni". Szóval, kb. ugyanazt a kálváriát jártam, mint Ti a MÁV ÁBE-val, még a nagymamám újraoltási bizonyítványát is kérték, időt húztak, pótszemléztek, szívattak, ha nem szakmabéli lennék, még máig sem kaptam volna egy büdös buznyákot sem.
Az igazság kedvéért hozzá kell tennem: NEM VAGYOK MÁV ÁBE dolgozó, csupán magát a biztosítási üzeltágban jártasnak képzelő, "lépcsőházi gondolkodó".
Persze, erre csak Ti Szegény Ügyfelek qrtok rá igazán.
Neketek a MÁV ÁBE nem fizet, a többikenek + az a biztosító, ahol a - nekik - kárt okozó ügyfél biztosítása van. Egyik kutya, msik eb.
Ez persze nem menti a "kócerájt", de - hidd el - itt, Ti jól nem járhattok. Ez egy játék, játék melyben győzelmet elérni nem lehet, döntetlent elérni nem lehet, a játékból kiszállni nem lehet.
Az állományátruházási kötelezés csak valamelyik "nagy" zsebébe fog több pénzt (díjat) tenni, a Tietekből pedig egy csomót kivenni. Év végéig nem tud tenni senki semmit, de, - ha lesz állomány átruházás -, akkor januártól majd belefeketedtek az új díjba.
A MÁV ÁBE olyan, amilyen, de: ellene, és a többi biztosító egyesület, "kis" biztosító ellen évek óta zajlik a "nagyok" hadjárata.
Szeretnék a nagy halak megenni a kicsikat. A PSZÁF -2004 óta - szinte permanensen ellenőriz a "kicsik"-nél, szinte lehetetlenné téve azok működését, miközben a "nagyokkal" szemben igencsak elnéző.
Saját példámat is hozhatnám, a nekem kárt okozó ügyfél biztosítása az egyik "nagynál", volt, láttam, -le is másoltam - a károkozó (előző nap aláítr) ajánlatát, mire a "nagy" kitalálta, hogy nincs is fedezetben a károkozó gépjármű. Persze, fedezetben volt, csak a kötés közeli károkkal illik "gecizni". Szóval, kb. ugyanazt a kálváriát jártam, mint Ti a MÁV ÁBE-val, még a nagymamám újraoltási bizonyítványát is kérték, időt húztak, pótszemléztek, szívattak, ha nem szakmabéli lennék, még máig sem kaptam volna egy büdös buznyákot sem.
Az igazság kedvéért hozzá kell tennem: NEM VAGYOK MÁV ÁBE dolgozó, csupán magát a biztosítási üzeltágban jártasnak képzelő, "lépcsőházi gondolkodó".
Citroncs 2008.04.05. 21:29:57
Nem zárták be. Higgadjatok:-)
Tudatlan 2008.04.06. 17:21:21
Hi
Méghogy nincs megoldás!? Ha biztosításban dolgozol akkor tudhatnád hogy van megoldás, igaz nem töklletes de jobb mint a jelenlegi. Ezt úgy hívják, hogy aktív kárrendezés! Ja hogy a nagyok azt nem akarják, ebben egyetértünk :)
Nem zárták be...még... :) Én nem akarom hogy bezárják, én azt akarom hogy fizessék ki a jogos károkat. És ha ere nincs pénze egy társaságnak akkor igenis zárják be!
Méghogy nincs megoldás!? Ha biztosításban dolgozol akkor tudhatnád hogy van megoldás, igaz nem töklletes de jobb mint a jelenlegi. Ezt úgy hívják, hogy aktív kárrendezés! Ja hogy a nagyok azt nem akarják, ebben egyetértünk :)
Nem zárták be...még... :) Én nem akarom hogy bezárják, én azt akarom hogy fizessék ki a jogos károkat. És ha ere nincs pénze egy társaságnak akkor igenis zárják be!
Citroncs 2008.04.09. 22:22:27
És ha van pénze, csak lejáratják? Ha hazudnak és csalnak, hogy úgy látszodjon, mintha...? Akkor is zárják be?
mávköpő 2008.04.10. 08:57:06
Hello,nem más akarja lejáratni ,mert nekem 2 éve huzodik a perem ellenük,és még egy képviselöjüket nem látták a biroságon/hozzáteszem jó sok embert kéne felvenni erre a melora,amennyi perük van már/, ha valóban nem a lenyuláson járna Kiss Bálint és társai esze,akkor már rég kártalanitottak volna!!!
Tudatlan 2008.04.10. 17:45:37
Ha nincs pénze csak lejáratják mások!? akkor bizonyítsa be, miért van ennyi gond? miért van az hogy ajánlott levleet letagadnak, miért van az hogy mindenhonnan rosszat hallani? miért nem lehet kárt fizetni?
Ha van pénze...
Ha van pénze...
babraja 2008.04.11. 15:55:34
Nincs pénze a biztosítónak,mert a pénz valami rejtéjes okból kifolyólag Kiss Bálint és barátai számlájára vándolrolt.
"Tényleg,milyen qrva jó,hogy van egy ilyen cociális biztosító egyesület,ahol csak azt nézik,hogy a kispénzű autós is nyugodtan gurulhasson az utakon!"
Nevetséges.
Bara
kalvaria.blog.hu
"Tényleg,milyen qrva jó,hogy van egy ilyen cociális biztosító egyesület,ahol csak azt nézik,hogy a kispénzű autós is nyugodtan gurulhasson az utakon!"
Nevetséges.
Bara
kalvaria.blog.hu
mávköpő 2008.04.12. 08:43:22
"Szegény" Kiss Bálint!!! ugy néz ki,hogy amit mondogatunk jó ideje az tegnap beigazolodott, Kiss Bálint és társai elözetes letartoztatásba kerültek./ most a magyar igazságszolgáltatás bizonyithat./Csak remélni tudom,hogy még van valahol pénz a mi kártalanitásunkra.
Viktor 2008.04.12. 10:29:12
Egyébként tényleg kétségbeejtő mi folyik ebben a témában. Bálint bá' már majdnem elindította az új biztosítót, ami simán vitte volna pár évig tovább ezeket a mocskosságokat. Nem akarok reklámozni, mert nem vagyok beépített embere senkinek sehol, de aki a MÁV helyett keres alternatívát annak maximálisan tudom ajánlani a Signal-t. Eddig sosem hallottam róluk rosszat. Korrekt és gyors a kárrendezésük és vidéken 30 év felett (2000 köbcenti alatt) korrektnek mondható a díjuk. Csak kicsit drágább mint a MÁV volt. Egyébként én azt gondolom, ha valaki megköti a gépjármű FELELŐSSÉG biztosítását az, ha csak 2% együttérzés is van benne gondol a jövőre és arra, akinek ne adja Isten kárt fog egyszer okozni és Ő sem lenne szívesen a helyében egy káreset kapcsán. Dehát ez még mindig MAGYARORSZÁG és a "dögöljön meg a szomszéd tehene" felfogás a legkedveltebb.
November Bundi 2008.04.12. 15:43:58
Na ki tudja kik figyelnek ismételten előzetesben?Név szernt persze. Na valaki? Senki? Akor én majd megmondom, ha akarom!
Sok sikert a családi vállalkozáshoz!
Sok sikert a családi vállalkozáshoz!
kisfaszom 2008.06.04. 15:42:55
Na, vazzátok meg, most perkálhattok!
Az új "Nagy Testvérek" (is) húzzák az Egyesületet, mint a gép, a Merdzsó ugyanúgy a járdán parkol, benne van a rokkant igazolvány is, csak éppen másik "user" terpeszkedik benne.
Elfogyni látszik a lóvé, még utóljára lehúznák a tagokat 10 rugóval.
Ez kellett Nektek, hát, tessék ITT VAN!
Az új "Nagy Testvérek" (is) húzzák az Egyesületet, mint a gép, a Merdzsó ugyanúgy a járdán parkol, benne van a rokkant igazolvány is, csak éppen másik "user" terpeszkedik benne.
Elfogyni látszik a lóvé, még utóljára lehúznák a tagokat 10 rugóval.
Ez kellett Nektek, hát, tessék ITT VAN!
12345Anonim 2008.06.04. 21:12:53
Ez pofon egyszerű! Ha van biztosításod, kapsz pénzt. Csak az a kérdés, hogy mikor és kitől? Ugyanis ezekre van egy elkülönített alap, amiből a Mabisz gazdálkodik. Ennek a Máv is befizette a zsét, vagy nem az mindegy., a lényeg hogy innen kapjuk a kártérítést.csak ez idő! kb 3 hónap. A törvény szerint a biztosító a kár bekövetkezésének időpontjától 30 napon belül KÖTELES kárenyhíteni a károsultat. na és mi van ha nem kárenyhít? Semmi! Mi van ha mi nem fizetünk adót? Megbüntetnek, viszik a házat! ... Szóval visszatérve, a biztosító igazán csak egy ilyen laza jogszabájjal van "kötelezve". Itt a gondd. Hülye lenne a máv szaros 251,000,000.- forint alaptőkével nem spórolni! :) Vagyis nem, nehezen, vagy lassan fizet! . Természetesen ha nekünk Ügyfélnek ez nem tetszik, feljelentést tehetünk a PSZÁF-nél.
12345Anonim 2008.06.04. 21:17:52
A pszáf meg 30 nap alatt kivizsgálja, és ennek hatására a biztosító fizet is, ha csak arra nem hivatkozik pl (hülye duma) hogy a kár nem azonosítható. vagyi s úgy ítéli meg a kárszakért vagy a felülvizsgálója, hogy az nem úgy törött össze, vagyis az ügyfél hazudik! Aár ha 60 éves is. Nos visszakanyaodva a káresethez: Megtörtént bejelentjük, 30 nap eltelt, biztosító nem fizetett , akkor PSZÁF még 30 nap utánna a biztosító fizet. Ez tuti, cak egy a kérdés hogy mindegy mennyit, azt a PSZÁF nem vizsgálahtaj! Poén mi? Vagyis itt figyeltem hogy egyesek hazamennek bnayg boldogan 500ezerrel, holott lehet, hogy 1 milla járna! Szóval ez van. Ezeket napi tapasztakatból mondom, ég akkor is ha itt vihart kavarok... UGYANIS NAP MINT NAP KÁRRENDEZÉSEKET CSINÁLOK!! :)))) (és vicc amit ebben az országban megh lehet csinálni ez a véleményem, természetesen a kisemberekkel) tOVÁBBI SZÉP NAPOT MINDENKINEK.
12345Anonim 2008.06.04. 21:37:48
Egy fotos dolgot elfeljtettem! Ezt nem csaka máv csinálja, hanem az összes ilyen kis szar biztosító. Annó az európa pl . Hm? Emlékszünkrá ugye? ezek ilyen majdnem hogy magántőkéből lett biztosítók, és egyszerűen tönkremennek. Majd most megveszi egy nagy cég, és akkor lesz zsé. Viszont gondolkodjunk kicsit! Pl van Ádámnak egy atom nagy 4 milliárd feletti alapító vagyonú (Alliance) biztosítója. Azt mondja, beszél a szomszéddal, hogy csináljunk egy biztosítót. Aádám adja hozzá lét, a szomszéd viszi a boltot.Megindulnak a piacon szir szar árakkal, mindenkinek az kell! megy a bolt, egyszer csak hupssz. tönkremennek. Na mi történik? Hát senki sem olyan hülye, hogy hagyna 200 millát ugye? Tehát a szomszéd megy a sittkóra egy kicsit csak, aztán amit kimentettek lét pl befelezzik. És képzeljétek, ha kimenti a cég kb "csak" 150 millát! Hát nem kellett leadózni!!! És "másnap" odamegy Ádám nagykegyesen, és megveszi a szomszédtól a "saját" (másik) biztosítóját! akkor az mennyibe is van a neki?Mondjuk megveszi 50-ért? És belelök a másik cégéből legálosan 150 millát! :) Na ebben ez az okosság! remélem érthető voltam! Csak kis matek, adó, és simli. És az "urak" mindjárt jó szomszédok:D
nemanonimkinga 2008.11.25. 20:20:42
Hm.. sok érdekes hozzászólás.. a nagy osztások közepette, drága magyarok, nem ártana néha az eszünket is használni, és ha elémtolnak egy szerződést, akkor első dolgom legyen, hogy átolvasom, ha pedig képtelen vagyok az értelmezésére, -mert szakzsargonok árasztják el- akkor előtte tájékozódom (vagy 1-2 nappal elcsúsztatom a szerződés aláírását). De nem írok alá oylat, amit nem olvasok el.. És akkor sok meglepetés nem érhet. Persze, nem mondom, nyilván vannak üzletkötők, akik maguk malmára akarnak okosítani, és nyilván vannak szinte etikátlannak mondható helyzetek, azonban ne sározzuk csak a nagyokat, a kis biztosítóknál célszerű előbb megnézni, hogy valóban egy biztosító egyesület TAGJA kívánok-e lenni, vagy pedig egy (nagy) biztosítótársaság ÜGYFELE.. Mert nem mindegy!!! Aki még mindig nem érti, nézzen utána a különbségnek. És a "dögöljön meg a szomszéd tehene" című hozzáfűzéssel is 100%- ig egyetértek.. Ezek mi vagyunk, drága magyarok! Kicsit civilizáltabban kéne élnünk, és tanulni az okosabbaktól a sírás helyett...