HTML

Kibaszott MÁV Biztosító

Nos ez a blog dühből íródik. Most indítom a pert a MÁV bizosító ellen, mert teljesen jogos káromat nem hajlandóak kifizetni. Undorító mocsok banda. Remélem rövid lesz a blog élete, mert az azt jelenti, hogy pár hónap múlva elismerik hogy tévedtek és fizetnek. Ha nem, itt az ügy minden mozzanatát nyomon lehet követni, sőt várom a sorstársak reakciót. Kibaszott MÁV Biztosító (KMB).

Friss topikok

Linkblog

Kénytelen vagyok perelni vazze...

2008.02.06. 15:51 felperes

... pedig kurvára nincs kedvem.

Történt hogy tavaly kb. ilyenkor belémjött egy barom, hátulról a kocsijával. Kiszállt a fiatal gyerek, ezerrel elnézést kér, majd azonnal elismeri a hibáját...

Oks, mondom ok, legalább nem neki áll feljebb. Kitöltjük a betétlapot, amin Ő ELISMERI hogy ő okozta a kárt.

Én még aznap bemegyek a Kibaszott MÁV Biztosítóhoz (KMB) hogy bejelentsem a kárt. Meg is történik, fényképezgetik a kocsim seggét, stb.

Elmegyek a szervízbe (vidékre kellett utaznom, mire találtam olyan szervízt aki elvállalja a javítást - mindenki elutasított mikor megtudták hogy a kárt okozó biztosítója a KMB), és ott megállapítják hogy a kár értéke kb fél milla. Jó mondom, kicsit sok, dehát úgyis kifizeti a KMB, merthogy ez tök egyértelmű.

Megjavítják a kocsim egy hét alatt, és részemről elfelejtve az ügy.

Eltelik 8 hónap jön egy levél a KMB-tól, hogy basznak fizetni, és arra hivatkoznak hogy a barom, aki belémjött, nem tett bejelentést a KMB felé, hogy ő bazmeg, kárt okozott, és ezért nem fizetnek.

Logikus nem?

Ok, mondom nyugi. Közben az autószalon hív, hogy ők kurva türelmesek, de mikor csengetném nekik ki a fél milkót, mert ők nem igazán akarnak nekem hitelezni. Ha gondom van a KMB-val, akkor oldjam meg. Na, ez viszont logikus. De nekem miért kell hogy legyen erre elkülönített féll millám a párna alatt???

Nah gyerünk ügyvédhez. Mindenki hitegete, hogy erre a KMB-nak semmi jogalapja nincs, stb. OK, mondomakkor induljanak az ügyvédi felszólítások. Kiment 3 db. mindet átvették (bizonyítja a tértivevényes ajánlott) és basztak válaszolni.

OK, mondom én jó fej vagyok, bemegyek hozzájuk személyesen megbeszélni az ügyet. Ma bementem, elhajtottak, hogy az KMB álláspontja nem változott. Jó mondom, akkor találkozunk a bíróságon.

Itt tartunk most, innen indulunk most. Ha valakinek van véleménye, ezirányú tapasztalata, folyamatban lévő, vagy neyert/vesztett pere ezzel az undorító KMB-van szemben, akkor örülnék ha megosztaná velem a tapasztalatait.

Thx, a felperes

9 komment

Címkék: kocsi per kár biztosítás máv biztosító

A bejegyzés trackback címe:

https://mavabe.blog.hu/api/trackback/id/tr33328068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

felperes 2008.02.13. 09:58:12

igen, ezt akkor nem tudtam, most már tudom. Most épp ennek a károkozói nyilatkozatnak a beszerzésén dolgozom, mert a MÁV ez miatt tagadta meg a kifizetést. A MÁV állítás szerint ő 3x próbálta ezt beszerezei a károkozótól, sikertelenül. Egyszer azért a per előtt még én is megpróbálom így:

mavabe.blog.hu/2008/02/13/meg_a_vegen_szerencsem_lesz_na_neeeeee

Remus 2008.07.06. 17:06:31

Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni.
A minap összetörték a kocsim egyik oldalát(az illetékes természetesen a mávnál van)Megírtuk a kárbejelentő lapot,amin beismeri h ő a hibás.Milyen uton tudom a leghamarabb rendezni az ügyet?Ráadásul pesttől messze lakok:S

erere 2008.07.18. 23:55:57

Már senkit nem érdekel a MÁV ÁBE?

joci1237 2008.09.09. 19:42:09

én 2007 09.11-e uta futok a pénzem után!!

Tot Lujza · http://totlujza 2008.10.28. 18:36:16

2008. tavaszán belém jött egy MÁV biztosítós, elismert mindent, a biztosító is elismerte az összeget, azt mondták, hogy várjunk. Azóta fogalmam sincs, hogy hol lehet érdeklődni, a PSZÁF nem tud semmit, a MÁV nem tud semmit, ha valaki valamit tud, vagy ötlete van kérem írja meg, hogy hol érdelkődhetek!
Nem tudom, hova fussak én is a pénzem után!

Csoki · http://www.dumparump.com/index.php 2008.11.17. 14:41:03

Valaki lécci segítsen!

Ti már volt MÁV-osok megkaptátok a kártörténeti lapot?

Feltöltene egy képet róla hogy hogyan néz ki?

A Csoki név mellett van egy link pl. oda!

Előre is köszönöm sorstársak!

Csoki

G.Niki 2009.04.21. 17:38:13

Sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni???Máv károsult vagyok!Azt szeretném megtudni hogy polgári peres úton nyert-e meg már valaki pert a károkozó ellen aki mávos???Vagy ha lehet perelni akkor kit pereljek???A Mabiszt vagy a Pszáfet???

RTibi 2009.05.28. 18:03:05

@G.Niki:

Szia! Én januárban meguntam a semmit, és beadtam a bíróságra az ügyünket. Egyelőre egy megállapítási pert indítottunk, mondja meg a bíró, hogy kinek kell fizetnie. Azóta le se tojtak, várunk. Ha én 2008 márciusa óta tartoznék félmillióval mondjuk a banknak, már nem lenne lakásunk és minimum 1milla lenne a követelés. Dehát mi csak tetves állampolgárok vagyunk, velünk azt csinál a jog amit akar.

ervin066 2009.06.23. 18:33:42

2008.07.12-én egy szerencsétlen sofőr hátulról belém jött.
Rendőrt hívtunk mivel nem vállalta magára a balesetet.Eljárás indult ellene, de azóta is sincs semmi hír róla,annyit tudunk csak ,hogy a MÁV.Bíztosítonál volt bíztositása.
De mivel a biztosító becsődölt, ezért nem tudttunk mit lépni.
A bíztosítonál többször is jártunk,de semmi eredménye nem volt.
Hová forduljunk most?Mit lehet tenni?Kiket/Kit lehet beperelni?
Ha valaki ez ügyben tudna segíteni,akkor ezen az e-mail címen írjon nekem levelet:kisservin42@freemail.hu
Előre is köszönöm szépen a segítségüket.
süti beállítások módosítása