HTML

Kibaszott MÁV Biztosító

Nos ez a blog dühből íródik. Most indítom a pert a MÁV bizosító ellen, mert teljesen jogos káromat nem hajlandóak kifizetni. Undorító mocsok banda. Remélem rövid lesz a blog élete, mert az azt jelenti, hogy pár hónap múlva elismerik hogy tévedtek és fizetnek. Ha nem, itt az ügy minden mozzanatát nyomon lehet követni, sőt várom a sorstársak reakciót. Kibaszott MÁV Biztosító (KMB).

Friss topikok

Linkblog

És látom nem vagyok egyedül!

2008.02.07. 09:08 felperes

Kicsit utánanéztem a neten, indított-e már valaki hasonló blogot, de sajnos nem találtam. Ugyanakkor Egy bejegyzést igen, a fogyasztóvádelmi problémákkal foglalkozó Homár blogon. A bejegyzés, amit egy sorstársam írt, így szól:

Állandó olvasótok vagyok, de nem hittem, hogy egyszer írásra is vetemedek. Most viszont kiverte nálam a biztosítékot a MÁV Általános Biztosító Egyesület nem éppen "emberi" káreseményhez való hozzáállása. Jól tudom, hogy aki ennek a biztosítónak a tagja az nem lehet sikeres ember, azt is hogy ez egy ősi … cég, de az alacsony díjai nekem bizony jó érvnek tűntek a szerződés megkötésekor. Addig nem is volt semmi baj, ameddig a saját bőrömön nem tapasztaltam, hogy mi van akkor ha belémkoccol egy szintén MÁV-os autóstárs. Szeretném kérni a kedves Homáristákat, hogy segítsenek ötleteket adni a következő történetet hogyan lehetne mihamarabb lezárni.

Történt egyszer 2 hónappal ezelőtt hogy sikeresen beletolattak az autóm elejébe. Betétlap kitölt, biztosítónak jelez! Pár nap után jött a kárszakértő és felmérte a kárt. Ezután elvittem az autót egy javítóműhelybe, ahol megvizsgálták és a szakétő által feljegyzett hibákon kívül mást nem találtak, ezért elfogadtam a biztosító által ajánlott kárrendezési összeget és kértem annak utalását a megadott számlaszámomra.

Ekkor szintén javítóműhelybe, ahol nekiláttak a hibák kijavításának. Mivel pénz a javítás végére sem érkezett, annak összegét készpénzben kellett kifizetnem.

Ez a "váratlan" kiadás a "minigazdaságomat" súlyosan érintette, de bíztam a jövőben. Hiába. Hetente hívtam az általában elérhetetlen ügyfélszolgálatukat, akik sajnos csak a "sajnos ezt nem tudom megmondani, hívjon a jövő héten" mondattal segítették az előrejutást. 1 hónapja azt az információt kaptam, hogy az ügyet továbbították a kárszakértőnek lezárásra, és kérnek a károkozótól is egy elismerő nyilatkozatot!!! TESSÉK?? A betétlapon rajta van, hogy az okozott kárt elismeri akkor meg miért? Erre a válasz az volt, hogy mindenhol így szokták (Ja, mindenhol a MÁV-nál.), és hívjam fel én a károkozót hogy küldje gyorsabban vissza a nyilatkozatot!! TESSÉK2?? Telnek a hetek, a türelmem véges. A mai napon ismét egy próbát tettem. Ügyem egy centit nem mozdult előre (már meg sem lepődtem), de most éppen az autóm törzskönyvét kérik fénymásolva beküldeni! TESSÉK3?? Mi közük van hozzá??

Lehet, hogy rosszul tudom, de más biztosítóknál ez egy alap esemény és nem kellenek a megoldáshoz hosszú telefonálgatások, emilek, faxok, hónapok!

Saját biztosítót kellene alapítanom. Mekkora ötlet!

Ha véletlenül ráakad erre a blogra, és magáraq ismer a szerző, érdekelne, hogy vége lett-e már az ügynek, és ha igen akkor milyen befejezéssel...

Ja és at eredeti bejegyzés itt van.

3 komment

Címkék: per homár biztosítás sorstárs máv biztosító

A bejegyzés trackback címe:

https://mavabe.blog.hu/api/trackback/id/tr92329035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

van megoldás! 2008.02.21. 12:19:08

ELKESEREDETTEK figyelem!
Forduljatok segítségért az "INDRA Biztosítottak Országos Érdekvédő Egyesülete és Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület"-hez, Tel.: 06-1/311-7030. (hétfőn:10-14 óráig, csütörtökön:10-12 óráig lehet telefonon elérni)
Részleteket lásd a neten.

felperes 2008.02.22. 10:42:26

ez itt a reklám helye? nem baj, bánom is én ha valakinek haszna lesz belőle, csak oldódjon meg a probléma. És likvidálják a KMB-ót a piacról. Undorító mocskos banda.

Nem reklám volt! Segítő szándék. 2008.02.24. 22:39:54

Mivel hasonló cipőben járok. S a tévében hallottam az INDRA-ról, hogy ott tudnak segíteni.
süti beállítások módosítása