HTML

Kibaszott MÁV Biztosító

Nos ez a blog dühből íródik. Most indítom a pert a MÁV bizosító ellen, mert teljesen jogos káromat nem hajlandóak kifizetni. Undorító mocsok banda. Remélem rövid lesz a blog élete, mert az azt jelenti, hogy pár hónap múlva elismerik hogy tévedtek és fizetnek. Ha nem, itt az ügy minden mozzanatát nyomon lehet követni, sőt várom a sorstársak reakciót. Kibaszott MÁV Biztosító (KMB).

Friss topikok

Linkblog

Még a végén szerencsém lesz? Na neeeeee....

2008.02.13. 09:35 felperes

Épp beszéltem az ügyvédemmel, hogy ugye per legyen vagy inkább a fizetési meghagyás módozatát válasszam a Kibaszott MÁV Biztosító (KMB) ellen, és akkor...

...akkor villámcsapás szerűen, talán az ügyvédem egyetlen elejtett kósza szava alapján, szembejött egy képlet.

A MÁV azt írja a nekem írt egyetlen levelében, hogy azzal a kifogással, utasítja el nekem a kifizetést, hogy a kárt okozó nem tett bejelentést attól, hogy balesetet okozott, azaz nincs károkozói nyilatkozat. És mi lenne ha én ezt beszerezném?

Nézem a betétlapot, azt már régről tudtam, hogy a telefonszám, amit azon megadott a srác aki belémjött nem él, mert már százszor próbáltam. A cím amit megadott alig látható. De elkezdtem keresgélni, az utcákat. Az irányítószám megvolt, és így a lehetőségek szűkültek.

3 helyre mentem el, és persze hogy a harmadikon, az utolsón csillant fel a remény. Kaputelefonon kint a vezetéknév. Csöngeteg, kicscsaj veszi fel: Csókolom.

Na mondom, csókolom. Kérdezem jó helyen járok? Igen de apu nincs itthon. SZUUUUPER!!!!
Nah lényeg hogy a kislány mit sem sejtve megadja apu telefonszámát, amit azonnal hívok, de ki van kapcsolva.

Itt tartunk most. sikerült megtudnom a károkozó pontos címét és mobilszámát, innen most már csak azon múlok, sikerül-e vele ledumálnom, hogy ismerje el mégegyszer azt, amit már egyzser a betétlapon elismert, ott rögtön az eset után, és amiről utóbb kiderült, hgy igazából semmit nem jelent, mert az nem a felelősség elismerését jelenti.

Ha sikerül elérnem a károkozót telefonon, leírom mi történt...

12 komment

Címkék: kocsi szerencse kár biztosítás károkozó máv biztosító károkozói nyilatkozat

A bejegyzés trackback címe:

https://mavabe.blog.hu/api/trackback/id/tr54337299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Műszaki 2008.02.13. 13:44:09

Egyszer nekem is törték meg a kocsimat, a károkozót csaküldözéssel tudtam utolérni. Miközben egyezkedtünk rendőr is érkezett, de a fickó minden berzenkedés nélkül aláírta a baleseti bejelentőt, és elismerte a felelősségét. Nem MÁV-os volt, hanem valami normálisabb biztosító. DE ennél a biztosítónál is az volt az eljárás, hogy kiküldtek az ügyfelüknek egy nyilatkozat mintát, hogy elismeri -e a kárt. Egyszer én is koccoltam, és nekem is küldött a biztosítóm ilyen nyilatkozatot. Sőt később a jelenlegi biztosítós üzletkötőm fel is hívta a figyelmeme, hogy a helyszínen elismert felelősség megtámadható.

De az elképezelésed, hogy behajtsd az ürgén a nyilatkozatot jó ötlet. Anno én is fontolgattam ilyet, de szerencsémre ott a károkozó rendes volt és ment simán az ügylet, ráadásul a szervíz intézte.

Esetleg szerezz a MÁV-tól formanyomtatványt és azzal látogasd meg a srácot, nehogy aztán azzal kötekedjen a biztosító, hogy nem fogadja el ha nem az ő nyomtatványuk (időhúzásnak bevethetik szerintem). Ja és tanúk is írják alá mindenképpen.

looser 2008.02.13. 13:44:48

Az azért furcsa, hogy ezt a "nyilatkozatot" neked kellene beszerezned tőle, holott - ugye - nem Te állsz jogviszonyban azzal, aki neked ment, hanem a K. MÁV biztosítója áll ővele jogviszonyban...

felperes 2008.02.13. 14:08:20

Műszaki: A MÁV nem adja ki a fomanyomtatványát, mert az nem rám tartozik, hanem rá és a biztosítottjára. Így írattam egyet az ügyvédemmel, egy következő postban esetleg bemásolom ide, hátha másnak jól jöhet. És valóban a tanúk helye rajta van. Azért köszi!

felperes 2008.02.13. 14:11:41

looser: hát az lenne a normális amit Te mondasz, de sajnos, a gyakorlat nem ez. A normális az lenne, hogy mivel nem én vagyok a vétkes, a biztosító szó nélkül fizet, és utána az ügyfelével lemeccseli. Ezért biztosító: van kockázata annak, hogy az ügyfele hibázik. De mivel a gyakorlat nem az amit állítasz, nekem kell órákat utazgatni, és nyomozói módszereket bevetni, hogy megtaláljama a károkozót, nekem kell telefonálgatnom, ügyvédet fogadnom, csomó időt és pénzt rászánnom, hogy megkapjam azt ami megillet. Mocsok világ ez és persze ez a rohadt kibaszott máv biztosító mindent visz. Volt valakinek kellemes élménye valaha ezzele a KMB-val szemben? Jelentkezzen, és fizetek neki egy sört!

bp 2008.02.13. 14:51:04

nekem volt kellemes élményem.
nem mentem hozzájuk a cég egyik kocsijával sem. nyálazzák meg a tilinkómat a KÖBÉ-vel együtt
sok sikert kívánok. remélem fizet ez a tróger biztosító Neked

makrancos 2008.02.13. 15:48:06

felperes: Az ügyvéded engedélye nélkül nem teheted közzé az általa írt formanyomtatványt, mert az az ő szellemi terméke. Gondolom nem hiányzik, hogy az ügyvédeddel is perbe keveredj:-)))

felperes 2008.02.13. 20:54:52

makrancos: hát, köszönöm :) akkor ettől inkább megkímélem magam :)) tuti, hogy holnap ezzel indítottam volna. De egyébként az ügyvédem sem tudja, hogy itt mindenkivel megosztom az élményeimet - aztán a következő komment meg tőle érkezik... :)

Nos akkor nem teszem közzé.

Tudatlan 2008.02.13. 23:51:40

Hali!

Bevallom nem olvastam végig, de egy-két ötletem lenne esetleg hátha ér valami. Ha a MÁV nem fizet semmi gond, pereld be a károkozót, majd ő veszekedjen a MÁV-al, ha a bíroság úgy dönt :) Bár azt megmondhatod neki, hogy ha a biztosítót nem vonja be az esetleges perbe és veszít akkor nem fog fizetni helyette a biztosító, így a károkozó magától fog jelentkezni a biztosítójánál hogy ugyan fizessetek lécci! Ha megvan az illető és MÁV os nyilatkozat kell, akkor egyszerűen keress egy valakit aki MÁV-os Ügyfél és kérje ő ezt a nyilatkozatot. Mivel ő már Ügyfelük így adniuk kéne...hogy adnek-e majd az más kérdés persze..

így hirtelen ennyi, remélem tudtam valamit segíteni
üdv

felperes 2008.02.14. 08:28:46

mindent megpróbálok :) köszi!

Amici 2008.02.14. 11:12:13

Én azt javasolnám, hogy egy biztosítási szakjogásszal beszélj! Túl sokat vártál szerintem, és le a kalappal a türelmed előtt.
Remélem ez mindenkinek jó tapasztalat, hogy mielőtt az óccsó biztosítóhoz megy, jól gondolja át, hogy mit is okoz ezzel magának és annak akinek esetleg kárt okoz.
De a lényeg. Én a helyedben a következőt tenném. Írnék a MABISZ Gépjármű Kárrendezési Irodájának, akik a Kártalanítási Számlát kezelik, és kérném a károm megtértítését (csekély az esély erre, mert nyilván a károkozó nem jelentett kárt a saját esetében veled szemben, de azért érdemes megpróbálni). Illetve ami egészen biztosan felgyorsítaná a folyamatot, és neked egy fillérbe sem kerül: mindenképpen írj a PSZÁF-nak (a biztosító felügyeleti szerve), ugyanis a károkozó nyilatkozatát nem neked kell beszerezni, ez a biztosító kötelezettsége, illetve a gfb rendelet szerint a károkozó KÖTELES 8 napon belül ezt megtenni. Egy biztos, erre hivatkozással nem utasíthatja vissza a biztosító az igényedet.
A perrel kapcsolatban: jól gondold át kit és hogyan perelsz. Ha a károkozót pereled, akkor a bizonyítási teher rajtad van, ahhoz a betétlap nem biztos hogy elég, főleg ha az adatok nem is hitelesek. Viszont a biztosítót közvetlenül perelheted, és ebben az esetben a betétlap már elég, a károkozó nyilatkozatának beszerzésére, és a bejelentett kárigényednek a vitatásának bizonyítására már a biztosító köteles.
Ha kérdésed van, szívesen segítek még. Írj privát mailt.

field 2008.07.08. 00:35:05

Sziasztok!

NAGY SEGÍTSÉGRE VAN SZÜKSÉGEM TŐLETEK!!!

Idén áprilisban a Népligetnél bal oldalról belénk jött 1 nő: sávot váltott, talán kettőt is, mindezt ohne visszapillantó nélkül, szóval szinte egyenesen (az oldalunknak) belénk jött. És MÁVos volt... Dodge Caravanunk van, ő egy Hondavál szállt belénk, oldal összetörve, ajtó nem nyílik, az ütközés következtében fel is nyomott minket a járdára.
Persze mérgesen szálltam ki, de ahogy megláttam, h a nő sír, hátul pedig idős néni és pici baba van, hát elszállt a méreg - ráadásul akkor még nem tudtuk mekkora a baj.
Kiszáll a nő, azonnal 3szor egymás után elmondja, h az ő hibája volt, és bocsánat, bocsánat, bocsánat... Mit lehet erre mondani...?
Beállt a parkolóba, én kértem egy ottani autóstól betétlapot, elkezdtük kitölteni, de én nem vártam meg, mert a fiamért kellett rohannom a Hősök terére, ott várt már 1 hét utazás után. Tax: 12 ezer... (EZT SEM ÉRTETTEM! DE ENNYIT MUTATOTT AZ ÓRA! HORROR!!), de a lényeg, h amint elrohantam a Dodge mellett, feltünt, h a bal első kereke furcsán befelé van dőlve...
Másfél óra múlva hívott a Férjem, h trailert kell hivatnia, ugyanis eltört a bal első kerék, aminek a nő nekiment. ERRE 6 TANÚ VAN A FÉRJEMEN KÍVÜL: a károkozó, az ő anyukája, az ő 2 rendör ismerősük akiket a nő telefonon odahívott segíteni, a traileres, és én. Trailer szállítás: 20 ezer...

Megtörténik a kárbejelentés, szemle, a károkozó nyilatkozatot tesz, találunk KMB partner szervízt (mert ki a fene tud ennyi pénzt kirántani a zsebből?!), ahol késöbb az is kiderül, h nem 400e Ft a kárösszeg, hanem több, mert ez és ez is sérült, pótszemle, a kár 650e Ft.. És megállnak a dolgok. Most ez nincs meg, most az a papír kell, most írjuk le mégegyszer, másfél hónap után előállnak azzal, h szemlézni akarják a károkozó autóját, aki egy héten belül megcsináltatta már a 60 e Ft-os (!!!!!) sérülését... És aztán "felkérnek" 1 külsős céget, h nyomozzák ki a történteket. Felhívnak, kérdeznek, találkozzunk, nyilatkozzunk. Két férfi, külön kérdez az egyik engem, külön a másik a Férjemet... ! Hogy történt, hol voltunk, honnan hová mentünk, másfél óra kérdezz-felelek, írásban dokumentálva.
Itt jegyzem meg, h ki a f....sz figyeli azt, amikor hirtelen valaki oldalról beléd vágódik, h HONNAN JÖTT? MELYIK SÁVBÓL? MERRE MENT? HOL CSAPÓDOTT BELÉNK PONTOSAN...? !!!UTÁNA HOL ÁLLT MEG? Nyilván sokk egy ilyen ütközés, a nő is az Üllői út közepén állt a pici gyerekkel a kocsijában az ütközés után, persze, h amint összeszedte magát beállt a parkolóba.- De amennyit láttunk, emlékleztünk, azt leírtuk.
A nyomozók szerint siiiiima ügy, itt niiiiincs seeeemi gond, ők jó véleményt fognak írni, jövöhéten már a biztosítónál lesz a szakvél.ük.
Na persze... 1 hónapot húzott még rá a KMB, mondván nem jött be, még mindig nem jött be, de hát még mindig nem jött be az a szakvélemény, majd, majd, majd...
NEKÜNK MEG LASSAN 3 HÓNAPJA ÁLL A MUNKÁNK, AZ AUTÓ NÉLKÜL NEHEZEN TUDUNK DOLGOZNI. DE EZ A KMBt nem érdekli! A Férjem hétröl hétre nehezebben viseli, már a Szíve szúr, tehetetlen,feszült, ideges, dühös, sértett...
Múlt héten bemegyünk a szervízbe, ahol ott áll a még mindig roncs autónk, hiszen amíg nem kapnak jelzést a biztosítótól, h van jogalap a kártérítésünkre, addig nem tudnak mozdulni. Ez természetes. Elpanaszoljuk, h még mindig semmi, sőt a hét elején megint bement a Férjem, ahol közölték, h már náluk van a nyomozók véleménye, "de ő mééég nem látta", DE!, szükség van szemlére a károkozó kocsijáról, ők már sokszor keresték ezügyben , de a károkozó erre nem hajlandó - állítólag őszerinte ez nem igaz, MERT SOSEM KERESTE MEG EZÜGYBEN A BIZTOSÍTÓ, ÉS "JÉZUSOM, MÉG MINDIG NINCS KÉSZ AZ ÖNÖK AUTÓJA???", mire a Félrjem kérdi, h mi a búbánatnak 3 hónap után szemle a károkozó autóról, eddig nem értek rá ezt megcsinálni??!! - szó szót követ, az ürge ígéri, h másnap telefonál, persze dehogy telefonált.
Tehát épp ezt meséljük a szervízben, mire az egyik főnök felkapja a tel.t, és felhívja a KMBt, és kihangosítja a teljes beszélgetést, ahol ARROGÁNS MŰKÖRÖM PICSA KÖZLI VELE, H MIT REKLAMÁLUNK, MIÉRT NEM ÜLÜNK A SEGGÜNKÖN, MENJÜNK NYUGODTAN HOZZÁJUK PANASZT TENNI, MAJD ŐK "LEKEZELNEK" MINKET, - ÉS KÜLÖNBEN IS E L U T A S Í T O T T Á K A KÁRIGÉNYÜNKET, MERT "EZ TÉNYLEG NEM FRANKÓ, EZ AZ ÜGY MŰSZAKILAG NAGYON NEM FRANKÓ" - MONDJA MISS AGYHALOTT NAGYTUDÁSÚ!!!! Majd ő kitalálja ám, h ami VELÜNK, A VALÓSÁGBAN 3 HÓNAPJA MEGTÖRTÉNT, AZ TULAJDONKÉPP NEM TÖRTÉNHETETT MEG!!!
Mindezek után se mi, se a sokat látott, tapasztalt szervízesek sem térünk magunkhoz... Ügyvédet ajánlanak (akit aznap-múlt péntek- óta mindennap hívunk, de mindig "másnapra " tolja a beszélgetést...), és irány személyesen a KMB.
OTT MÁR KETTEN VÁRNAK AZONNAL, FELKÉSZÜLTEN, ÉS OLYAN HIHETETLEN ARROGANCIÁVAL BESZÉLT AZ A TEJFELESSZÁJÚ TAKNYOS AKÁRKI, H NEKEM NŐ LÉTEMRE KEDVEM LETT VOLNA LEKEVERNI NEKI EGYET.
A LÉNYEG: elutasították, MERT MŰSZAKILAG NEM BEAZONOSÍTHATÓ A KÁRESEMÉNY.

ILYENNEL TALÁLKOZOTT MÁR VALAKI?????
Mondom a hapsinak, h hol van a szakvélemény?? - hosszas vita után nagy nehezen lefénymásol egy papírt, amin csak ugyanez a száraz szöveg szerepel, semmi részletes indoklás. Kérdem, h mikor láthatnánk azt?? MIRE NAGYFEJŰ KÖZLI, H M A J D A B Í R Ó S Á G O N...Ugyanis pereljük be őket, ha nem tetszik nekünk a rendszer.. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gondolhatjátok, h mondtam a magamét, udvariasan, de emelt hangon kikértem mindent, az egész eljárást, stb., de a végén mégis nagypofával azt mondta a tejfölszájú, h AKKOR TALÁLKOZUNK A BÍRÓSÁGON !
KÉRLEK SEGÍTSETEK!!!! NAGYON FÉLTEM A FÉRJEMET,EBBEN A TETVES OORSZÁGBAN MEGÉLNI IS NEHÉZ, ÉS AKKOR MÉG EZ IS...FIZESD NEGYED ÉVENTE A HORROR KÖTELEZÖT, AZTÁN HA BAJ VAN, TOJNAK A FEJÜNKRE, ÉS A KÉPÜNKBE RÖHÖGNEK!

MIT TEGYÜNK, VOLT MÁR VALAKI HASONLÓ HELYZETBEN, ISMERI VALAKI EZT AZ "INDOKLÁST" ? TUDNA VALAKI JÓ ÜGYVÉDET AJÁNLANI, AKI OTTHON VAN EZEKBEN AZ ÜGYEKBEN??

MINDEN ÖTLETET, JAVASLATOT NAGYON KÖSZÖNÖK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eszter 2008.07.31. 17:20:10

Nagyon durva az ügyetek, minden részvétem!
www.drszolnokiandras.hu, szerintem érdemes megkérdezni a véleményét, vagy ő, vagy ismerőse biztos tud segíteni. Hozzáteszem, nem olcsó.
süti beállítások módosítása